Kom till mamma, kom till mamma

1kommentarer

Varför ska det finnnas en motgång när allt såg så ljust ut! Jag var verkligen helt sjukt överlycklig igår och drömde inatt om det hela, men men då vaknade man upp och möttes av det värsta.
Det känns nästan som om det är någon som har gjort så bara för att djävlas med mig, urk!

Det är iallafall en lägenhet jag svamlar om, jag satte upp mig som 1 intresserade på en lägenhet igår vid 21-22 och nu när jag vaknade var det någon annan som också satt upp sig på den. Såklart hade den männikskan mer ködagar än vad jag hade, det borde ju vara försten ut, eller hur?

Sååå, du snälla lilla person som står före mig i kön, GE FAN I LÄGENHETEN!! Den är MIN och SANDYS!

1 kommentarer

Sandy

28 Apr 2009 13:55

Så jävla rätt! -Ge fan i den!!!!!!! :P

Kommentera

Publiceras ej