Jag har inte dött bara varit på rehab

1kommentarer

Ungefär så känns de, alltså att ha vart å rehab, från att sitta vid datan. Såklart var det första jag gjorde när jag kom innanför dörren att sätta på den (beroende). Förstår inte hur syster och de där hemma kan leva med en sådan dålig data som vi har hemma, helst sjukt!

Tänkte iallafall göra en lite resumé av hur dagarna hemma har varit :)

Torsdag
Sätter mig på Ybussen och åker de 5 timmar det tar för att komma hem till lilla Enånger. Väl hemma blir det att umgås lite med mamma innan jag som sagt lurar Alinda och överraskar henne, häng med henne, hanna o asta! Träna på kvällen med klubben, roligt trots att vi var så mkt folk.

Fredag
Ställde klockan och var uppe med tuppen, en promenad med Hanna och rix. Åkte in till stan med mamma för att uträtta lite ärenden. Strax efter tre var jag, hanna och wille på buspalatset och lekte. Sjukt stort ställe med en massa gångar hit och dit, upp och ned, var roligt fast jag tror man uppskattar det mer om man är typ 10 år. Bjöd iallafall hanna på ett gott skratt och min rumpa på ett rivmärke, men men.. ;)

Åkte med Titti hem till oss (skönt att få träffa min andra hälft igen) åt mat och tog med oss lillen (alinda) till Lindefallet. Våldgästade Linus trots att han inte var hemma, hehe. Skönt att äntligen få träffa han också, nu är det bara Helena kvar sen är alla som vart ute och rest hemma igen, skönt! Vi spelade iallafall Alias, spårade väl ur och jag och titti vann inte (?) what?

Lördag
Uppe tidigt för att åka till hallen och kika på lillebror när han vann. Vidare till elit och a-klass hallen, roligt att se allt badmintonfolk igen. Man blir så glad av att vara där! Eftersom jag inte skulle spela så bara hängde jag, coachade lite men mest bara ströa runt.
Åkte hem och somnade på soffan, trött som ett as.

Söndag
Usch vad jag inte tycker om att gå upp tidigt! Packade ihop mina saker (rresa till ume igen), vi begav oss mot hallen. Första delen av dagen bestod av att hejja och coacha. Klockan 12 var det min tur att kliva in i tävlingen och en halvtimme senare dags att kliva ut igen. Jag är så less på att spela dåligt! Bajs!
Men det vart iaf en coachseger då wille vann U13 :) Stolt syster!
Resan till Umeå gick bra, bra musik bjöds det på.



Nu blir det plugg 24/7 tills det är dags för påsk"lov" och hemresa :)

1 kommentarer

Titti

06 Apr 2009 12:35

Såå skönt att vi snart ses igen!!!! LOOVVEE!! <3

Kommentera

Publiceras ej