Fredag, singlarnas kväll

0kommentarer

Snacka om att veckorna bara flyger iväg, den här veckan har gått relativt snabbt och har varit fylld med en massa olika saker.
Idag visades alla gruppers filmer upp och vad vi skrattade åt alla utom våran, den var sjukt tråkig, haha. Filmen som vann var grymt bra gjort och man vart verkligen underhållen samtidigt som innehållet var bra. Tycker det är ett bra redovisningssätt att göra och sedan visa film, det blir inte dom där långa tråkiga föreläsningarna som ingen orkar lyssna på ändå.

Shoppade mig faktiskt ett par välbehövliga joggingskor idag, mina gammla är så utnött så det var verkligen dags för att köpa ett par nya.

Känslan är precis som vanligt när man köpt nya skor, gyyymm!

Asta ringde förr och vi snackade lite, hon frågade vad ja skulle göra ikväll:
-Träna, sa jag
-På en fredagkväll?!
Har man inget liv så har man inte.....

Har även kommit fram till den slutsatsen att jag måste skaffa mig vänner som inte har pojk/flickvänner, för vem ska ja umgås med en fredag kväll som denna?!


Pusss

Kommentera

Publiceras ej