Enånger

0kommentarer

Hemma i vackra lilla Enånger igen! :)

Bussresan tog ca 5 timmar, fem timmar av trök. Det är så ruskigt tråkigt att fara själv, sitta tyst i timmar det är liksom inte min grej, tystnaden alltså. Tur att det finns musik, skulle inte ha klarat resan utan min vackra gröna ipod!

Eftersom jag inte sagt till nån här hemma att jag skulle komma så passade jag på att luras lite (och jag vet att det var en dag för sent). Alinda ringde jag och kollade vart hon var, lurades att jag skulle komma hem imorn, men sen smög jag ner och överraskade henne :) så roligt så!
Träffade även flicksen, hanna o asta lite senare också, gänget var samlat!

Det roligaste var nog att min bror saknat mig, han hade sagt att han lägntade tills jag skulle komma hem så han hade nån att sätta maja på plats med. Förr när jag bodde hemme var det alltid vi mot henne, så nu var det tillbaka på det sättet igen. Tror mamma har saknat allt små bråk, trots att hon inte skulle erkänna de!

Imorn blire det att försöka hinna med så mycket som möjligt! Buspalatset blir ett av målen iaf, jag, hanna och wille!

Hörs senare!
Pusshej

Kommentera

Publiceras ej