En dag i Enånger

0kommentarer

Vaknade imorse av att Alinda ringde en signal och sedan la på, skickade sen ett sms och frågade om jag var vaken, klart jag vaknar!
På förmiddagen blev det mest att slappa och städa Majas garderob (fast hon inte var hemma), se vilken snäll syster jag är! En promenad med mammsen och sen häng med alinda, asta och hanna, det uppskattas alltid! Alinda tog en liten lur på vår soffa och det dröjde inte länge innan hon låg och snarkade, haha.

Var iväg till Linnis med present eftersom hon fyller 18 år idag, så GRATTIS på dig lilla söta flicka, äntligen är du också stor. Plus att det dröjer inte länge innan jag har en till som kan köra mig tills jag fått körkort! ;) (jman kan inte köpa de på typ ica eller nått?)

Från ett kalas till ett annat, Esther fyller 7 år idag så henne var vi också och grattade. Fika vart det också, en och en annan kaka slank såklart ner! ;)

I övrigt har vi fullt hus med alla syskon hemma, me like!

Nepp imorn ska ja fara 04.50 för att angla, så lite sömn på det här så ska nog allt gå bra!

Puss och god natt!

Kommentera

Publiceras ej