En bra dag

0kommentarer

Idag har det som sagt vart Sandys dag så jag har tillbringat mycket tid med henne, me like! Efter att jag steg upp (tog lång tid att masa sig upp ur sängen) tog jag cykeln ner mot stan för att kika lite. Det var längesedan jag kom från staden tomhänt och det var likadant idag, men billig shopping mår man alltid bra av.
Stressade till Droskan och stressade därifrån, var där i typ 10 minuter. Tog min kära cykel upp för svingen (en cykel/gå bro) till universitet, man märker att solen är framme för många studenter hade hittat sig ut och satt och glassade i solen.

Föreläsningen vi hade idag hette "Från proffsdröm till mardröm" där det var en kille som pratade om sitt liv. Han tog upp sådant som jag ibland kände igen mig i, just det här med att hitta sin identitet. Jag kommer inte alltid vara den där "badmintontjejen" utan såsmåningom kommer jag att finna mej en ny roll eller identitet. Just nu känns det som jag slits mellan allt jag vill, att spela badminton men samtidigt leva som mina vänner.

Sandy bjöd på fika innan vi drog mot Funken och jag verkligen älskar de. Det är något som jag verkligen önskade jag hann med varje vecka, men det gör jag inte :( Men iaf så dansade vi på i en timme, sög verkligen i mig musiken och bara njöt.
Sedan plockade vi upp Elin som följde med hem till sandy där vi grillade och mumsade tårta, jag har idag ätit en massa gotta, men hon fyller ju bara år en gång om året ;)

Sammanfattning: Haft en underbar dag med min super duper vän Sandy!♥

Kommentera

Publiceras ej