dagen

0kommentarer

Det känns som jag läser och läser men inte kommer någon vart, men men, Gud straffar vissa på direkten. Jag borde ha läst i helgen men det gjorde jag inte, så jag får helt enkelt skyll mig själv.

Dagen har vart lång och väldigt slö, jag tränade inte ens idag, tog mig i kragen och pluggade istället. Det är ändå inte lika roligt som förr, jag måste hitta motivationen igen, undra om den går att köpa på blocket kanske?

Snart blir dte hemfärd igen iallafall, känns otroligt onödigt att vara här faktiskt, ensamt!


Trots det att jag längtar till påsk och att vara hemma så längtar jag efter att få komma upp igen och umgås med alla här igem. För jag trivs verkligen det gör jag, har träffat männiksor här som verkligen har verört mitt lilla hjärta. Can´t wait, tills det blir spinning, bullbak och talang hos sandy! :) Så great!



Funderingarna går ju också om hur det kommer bli nästa år, lägenhet själv eller dela?! Det är frågan de!

Konstigt att jag inte är blond med rosa kläder idag?!

Kommentera

Publiceras ej