Äntligen fredag!

1kommentarer

Efter en ganska intensiv vecka är det äntigen dags fö rlite ledighet vilket verkligen uppskattas!
Dagen började med ett skönt spinning pass med Sandy, vi svettades och var allmänt äckliga men ändå grymma ;)
Efter en värdelös föreläsning med tanten tog ung tupparna över och jag tror att alla tjejer tänker samma sak, tänk Marius för några år sedan, hott hott! ;)

Gruppen samlades för att ge feedback på andra i klassens PM som vi skrivit i veckan. Jag vart klar med mitt PM inatt och ville inte ha feedback egentligen men jag fick bra kritik så det kändes skönt.  Nu blir det lite plugg inför tentorna sen är det inte mycket kvar i skolan innnan sommaren :)

Ikväll blir de bullbak hos Sandy och även talang såklart, can´t wait!


I can fly!

1 kommentarer

Nadia

17 Apr 2009 15:29

Men nej jag fattar det inte - han är ful!

Kommentera

Publiceras ej