ble

0kommentarer

Denna dag har vart ganska lång och seg och jag har kanske inte gjort allt jag egentligen borde ha gjort. Var iallafall uppe imorse och åt frukost samtidigt som jag kikade på den nya julkalendern. Tycker dock inte att den är någon hit men envis som jag är måste jag kika på den ändå. Var sedan iväg till skolan för att träffa min grupp och snacka lite, dock var det otroligt onödigt eftersom inte alla var där.

Träffade sedan J på Iksu för att gymma lite, inriktade mig mest på axlar, biceps/triceps. Hoppas att det ska ge resultat så jag kan ha användning av det i mitt badmintonspelande.

Min trötthet är inte att leka med, idag när jag skulle läsa vart det sömn, jag orkade inte hålla upp ögonen och läsa den där förbannade texten jag skulle. Blääääääääää


Sweet dreams

Kommentera

Publiceras ej